Jak szybko zrzucić kilogramy!

Po pierwsze DETERMINACJA dla każdego kto chce przysłowiowo schudnąć powinno być to słowo najważniejsze…bez stanowczości do zrzucenia zbędnych kilogramów nie powinniśmy nawet do tego podchodzić!

Dieta
Przede wszystkim regularne i urozmaicone posiłki wyłączając niezdrowe przekąski typu chipsy lub słodycze.Ułożenie dobrej i zdrowej diety na pewno pomoże w schudnięciu.
W diecie powinny sie znaleźć następujące produkty:
– Chude mięso, drób, nabiał, ryby,jaja – główne źródło białka, czyli jednego z najważniejszych elementów naszego organizmu.
– Mleko i chude przetwory mleczne – Tu również białko, ale i dodatkowe witaminy.
– Pełnoziarniste produkty zbożowe – węglowodany, błonnik i niezbędne witaminy.
– Warzywa
– Owoce
Potrawy powinny być gotowane np. na parze lub pieczone.Stosowanie smażonych potraw przyniesie odwrotny efekt.Zrezygnować również powinniśmy ze wszelkich słodkich napojów zarówno gazowanych takich jak: Coca-Cola, Pepsi, Fanta czy niegazowanych jak na przykład Ice-Tea

Ćwiczenia
Przejdźmy do wysiłku fizycznego czyli do najbardziej intensywnej i męczącej czynności, A więc zaczynajmy!
Siłownia – Najczęściej wybierane miejsce,dla zrzucenia zbędnych kilogramów przyda się plan ćwiczeń ułożony specjalnie pod nas, najlepiej zwrócić się do trenerów personalnych którzy pomogą w ułożeniu pod nas takowego planu.
Pływanie – Pomoże nam w zrzuceniu kilogramów ale również jest zdrowe dla naszego kręgosłupa, pływanie da nam efekt nawet do 500 kalorii!, lecz musimy pamiętać o tym aby pojawiać się na basenie regularnie, najlepiej dwa,trzy razy w tygodniu
Bieganie – Gubi kalorie ale również wzmacniamy mięśnie nóg i brzucha.Na początku jednak nie powinniśmy przesadzać z dystansem, zacznijmy od 2km stopniowo zwiększając dystans.
Rower – Chyba każdym lubi jeździć na rowerze, a co za tym idzie możemy połączyć przyjemne z pożytecznym, godzina jazdy pomoże spalić ok.700 kalorii.

Podsumowanie
Na koniec chciałbym życzyć powodzenia! Pamiętajcie o determinacji a efekty przyjdą same!